Bestellen en leveren

Kan ik de producten ook in de winkel komen bekijken?

De producten uit de webshop kun je ook bekijken en aanschaffen in de museumwinkel. De museumwinkel is elke dag vrij te bezoeken zonder entreebewijs.

Wat zijn de verzendkosten?

Afhankelijk van het gewicht van je pakket kunnen de verzendkosten hoger worden. De onderstaande tarieven zijn de minimale verzendkosten. De daadwerkelijke verzendkosten worden automatisch berekend in het bestelproces.

Regio en Minimum tarief

België: € 6,00
Landen binnen de Europese Unie: € 9,95
Rest van de wereld: € 29,95

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Binnen België streven we naar een levertijd binnen vier werkdagen. Heb je een afleveradres buiten Nederland of België? Dan is je artikel langer onderweg. Deze tabel geeft een indicatie.

Land en Levertijd**

Duitsland, Frankrijk, Luxemburg en Verenigd Koninkrijk*.  4 – 6
Italië, Portugal en Spanje. 5 – 8
Japan* en Verenigde Staten*. 6 – 10
China*. 7 – 18
Rusland*. 10 – 13

* Wanneer het afleveradres buiten de Europese Unie betreft, bijvoorbeeld in het Verenigd Koninkrijk, houdt er dan rekening mee dat er eventueel extra kosten betaald moeten worden bij ontvangst. Het gaat dan om inklaringskosten, belasting en/of invoerrechten.
** De levertijd word aangeduid in werkdagen. Dat betekent maandag tot en met vrijdag.

Waar is mijn bestelling?

Je kunt je pakket altijd blijven volgen met de track-and-tracecode die je hebt ontvangen per e-mail. Wanneer je dit bericht nog niet ontvangen hebt, kan het zijn dat dit bericht in je spam inbox terecht is gekomen of dat je bestelling nog niet onderweg is.

Waarom heb ik geen bevestiging ontvangen van mijn bestelling?

Het komt wel eens voor dat de bevestigingsmail in je spam box terecht is gekomen, voor de zekerheid kun je dit nog even nagaan. Wanneer je meer dan 30 minuten geleden hebt besteld en je hebt geen bevestiging per mail ontvangen, neem dan contact op via info@hvbmuseum-shop-koffiebar.be

Toepasselijk recht en bevoegde rechtbanken

Het Belgisch recht is van toepassing op deze site en op alle bestellingen. In geval van een geschil zijn de Rechtbanken van het gerechtelijk arrondissement Antwerpen uitsluitend bevoegd.

Retourneren

Wil je een product retourneren? Geen enkel probleem, voor alle online bestellingen geldt een retourmogelijkheid van 14 dagen. Deze termijn gaat in vanaf het moment dat je de bestelling in ontvangst hebt genomen. Mocht je een beschadigd product hebben ontvangen, neem dan eerst contact op via e-mail info@hvbmuseum-shop-koffiebar.be

Zodra we de retourzending in goede conditie hebben ontvangen, zullen we uiterlijk binnen 14 dagen het verschuldigde aankoopbedrag terugbetalen. De creditering zal worden voldaan met hetzelfde betaalmiddel waarmee je ons betaald hebt. De portokosten voor de retourzending worden niet vergoed.

Hoe stuur ik mijn bestelling of een gedeelte van mijn bestelling retour?

Stap 1. Controleer of je nog binnen de retourperiode valt van 14 dagen (na ontvangst van je bestelling). Zo ja, vul dan het retourformulier in.

Stap 2. Heb je de originele doos nog? Verpak dit product dan in deze doos inclusief de opvulling. Mocht je hier niet meer over beschikken is een andere doos ook prima. Vergeet niet het ingevulde retour formulier toe te voegen aan het pakketje!

Stap 3. Vermeld de onderstaande adresgegevens op je pakket:

BAI / hvbmuseum-shop-koffiebar
t.a.v. Kathleen Borms
Prins Boudewijnlaan 21D
2550 Kontich

Stap 4. Lever je pakket af bij de gewenste postbezorger. De portokosten voor het retour sturen van je pakket worden niet vergoed. Kies je voor een pakket met track en trace? Bewaar dan het verzendbewijs goed, of maak hier voor de zekerheid een foto van. Dit is het bewijs dat je je pakket retour gezonden hebt. Mocht het pakket kwijt raken in de post, kunnen we meer voor je betekenen wanneer je dit bewijs hebt.

Mag ik mijn webshop bestelling ook retourneren in de museumwinkel?

Je kunt een webshop bestelling ook retourneren in de museumwinkel.